Μαντέψτε! Το ξανακάναμε! Αυτή τη φορά με τα αγόρια και τα κορίτσια της 6ης τάξης. Έξι σχολεία, φανταστική ατμόσφαιρα και ομαδικό πνεύμα και παίξαμε εξαιρετικά… εκθεσιακό μπάσκετ! Σαρώσαμε ξανά και κερδίσαμε το τουρνουά, αλλά το πιο σημαντικό από όλα ήταν για άλλη μια φορά οι αξίες μας στο DES: ο αθλητισμός, ο τρόπος που συνεργαστήκαμε και η συντροφικότητα. Είναι άλλη μια εξαιρετική μέρα για τον αθλητισμό DES!